SKU
SIT-078A101RHC001

Siodło SELLE ITALIA X-LR TM AIR CROSS S (id match - S1) manganese Tube 7, RPU, 215g czarne (DWZ)

494,90 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

PRODUCENT: Selle Italia

DARMOWA WYSYŁKA

Zamówienie z tym produktem wyślemy za darmo.

N/Z

Produkt na zamówienie.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE

Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.

Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU SIT-078A101RHC001
Waga 0.000000
Dostępność N/Z
Producent Selle Italia
Dodatkowe SZT
Rozwiń
Product Parameter Image
Opis produktu
X-LR
Offroadowy wszechświat Selle Italia nosi nazwę X-LR. Siodło zaprojektowane i zbudowane na obraz i podobieństwo miłośników „brudnych” dyscyplin. Dzięki swojej „agresywnej” konstrukcji i wzmocnionej wyściółce X-LR doskonale wspiera rowerzystę w najbardziej ekstremalnych dyscyplinach tego sportu.

Dzięki specjalnie zbudowanej konstrukcji z końcówką nosa skierowaną w dół, została fachowo zaprojektowana, aby zapewnić dobrą pozycję siodełka niezależnie od pozycji pedałowania. To sprawia, że jest to najlepszy wybór do jazdy na rowerze górskim. Ma 4% redukcję długości i szerokości w porównaniu do tradycyjnego siodełka, co zapewnia wyjątkową swobodę ruchu - co ma ogromne znaczenie podczas przygód w terenie.

Sprytne połączenie najwyższej klasy materiałów oznacza, że jest bardzo odporne na uderzenia, wstrząsy i wibracje spowodowane uderzeniami w nawierzchnię. Wykorzystanie najnowocześniejszego know-how, takiego jak ekskluzywna technologia Air-Cross, oznacza, że siodełko dobrze przetrwa próbę czasu.

Przełomowe i charyzmatyczne: żywiołowa pasja, która zawiera cały uwodzicielski duch świata samochodów sportowych, przekształcona w gibkie siodło, które poradzi sobie ze wszystkimi wyzwaniami terenowymi.

idmatch: S1
Waga: 227g
Pokrycie: AirCross Tech
Wymiary: 266mm x 131mm
Pręty siodła: Manganese Tube 7mm
Przeznaczenie: szosa, mtb

Technologie:

AIRCROSS TECH
Technologia jet-spray, która tworzy strukturę dwuwarstwową: miękka warstwa wewnętrzna zapewnia odpowiednią ilość komfortu, podczas gdy zewnętrzna warstwa wodoodporna zapewnia całkowitą ochronę.

DOUBLE DENSITY
Podwójna wyściółka o zmiennej gęstości zapewnia wygodę siedzenia w każdych warunkach.

MANGANESE TUBE 7mm
Pręty siodła wykonane ze stali manganowej o średnicy 7mm.

REINFORCED EDGES
Wzmocnione krawędzie służą do ochrony boków siodełka przed uderzeniami.


Co to jest ID Match?

Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.

Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.

Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.

Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.

Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.