Orbea OIZ - najefektywniejsza platforma do ścigania XC
Z Orbea OIZ celuj na sam szczyt
Rower Orbea Oiz jest przeznaczony dla szybkich, doświadczonych rowerzystów, którzy wymagają superlekkiego, wydajnego i niezawodnego roweru z zawieszeniem do technicznych tras XC i wyczynowej jazdy cross country. Orbea Oiz jest zaznajomiony z ciężką pracą, jaką trzeba wykonać, aby zdobyć szczyty, tabele liderów i stopnie na podium.
To najlżejsza, najsztywniejsza i najbardziej wydajna maszyna dostępna na rynku - bez względu na to, czy przypinasz numer, czy wjeżdżasz na najwyższy szczyt podczas popołudniowej przejażdżki. Oiz ma to, czego potrzebujesz, aby się tam dostać - nie ma lepszego narzędzia, by dostać się na szczyt.
Obecność Orbea Oiz na wymagających trasach na Mistrzostwach Świata, Olimpiadzie nie pozostaje niezauważona.
Orbea OIZ - zawieszenie full suspension
ORBEA OIZ to dwie opcje zawieszenia - XC oraz TR
Czy może być coś fajniejszego od najbardziej wydajnej, eleganckiej i wyrafinowanej konstrukcji roweru z przeznaczeniem na XC o skoku 100 mm?
Otóż okazuje się, że TAK.
Ten sam rower, tylko o skoku 120 mm.
Platforma Orbea OIZ została zaprojektowana tak uniwersalnie, iż daje dostęp do dwóch długości skoku w tej samej całkowitej długości amortyzatora.
Orbea Oiz jest dostępny w dwóch konfiguracjach:
XC - 100mm oraz TR 120mm.
Do tego dochodzi SQUIDLOCK, czyli trzypozycyjna dźwignia blokady zawieszenia z obsługą droppera, zapewniając najczystszy kokpit.
Orbea OIZ linia XC
Linia Pucharu Świata (XC) wyposażona została w zawieszenie o skoku 100 mm. Jest to maszyna przeznaczona do ścigania się w wyścigach i maratonach.
Orbea OIZ linia TR
Linia jazdy na ścieżkach (TR) wykorzystuje widelec 120 mm i wprowadza kilka zmian jak szersze opony i twardszą specyfikacji, ale nie rezygnuje z niczego w wyścigu na szczyt.
Orbea OIZ - geometria roweru MTB XC
GEOMETRIA NA MIARĘ MISTRZOSTW ŚWIATA
Geometria Orbea Oiz World Cup tworzona była przez lata i powstawała na bazie doświadczeń projektowania światowej klasy rowerów do XC. Pozycja jest agresywna, wygodna i szybka. W przeciwieństwie do geometrii TR, która poświęca trochę precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria XC jest precyzyjna i intuicyjna dla maksymalnego przeniesienia mocy. Kąty i wymiary są rozważane w różnych rozmiarach, maksymalizując moc poprzez zwiększenie wydajności. Bardzo krótki tył zapewnia genialne przyspieszenie, zwrotność i przyczepność na stromym wzniesieniu.
Kluczowe zalety Orbea OIZ
I-LINE
Projektowanie rowerów idzie w kierunku zintegrowanych, czystych rozwiązań. Jednym z takich trendów jest prowadzenie kabli wewnątrz. Orbea we współpracy z FOX wypracowała system prowadzenia wewnątrz ramy kabli do blokowania tylnego zawieszenia. Korzyści tutaj są znaczące - w tym cichsze, lepiej chronione kable i mniejsze ryzyko ocierania się kabla.
FLAT MOUNT
System niskiego profilu mocowania hamulca zapewnia najczystszą, najsztywniejszą i najlżejszą integrację zacisku. To rozwiązanie także znajdziesz w Orbea OIZ.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE LINEK (ICR)
Wewnętrzne prowadzenie linek jest przemyślane i starannie zaprojektowane - po najlepszej ścieżce bez tarcia ani grzechotania i jest zoptymalizowane zarówno dla tradycyjnych, jak i elektronicznych systemów zmiany przełożeń.
DWA BIDONY
Niby prosta rzecz, a jedna z najbardziej skomplikowanych do osiągnięcia – ramy M, L i XL nowego OIZ są wyposażone w dwa mocowania butelek. Dodatkowa przestrzeń udostępniona przez I-LINE i ICR sprawia, że dodatkowa woda jest na wyciągnięcie ręki, a nie w kieszeni lub na plecach.
ZDALNA BLOKADA SQUIDLOCK
Trzypozycyjna dźwignia blokady zawieszenia, która jest kompaktowa, lekka i integruje sterowanie sztycą regulowaną w zacisku kierownicy, zapewniając najczystszy dostępny kokpit.
FIBERLINK
W dążeniu do uzyskania największej sztywności, a zarazem utrzymania czystych linii ramy, opracowaliśmy Fiberlink. Idealne połączenie niskiej wagi i imponującej sztywności. Fiberlink bezproblemowo integruje się z kształtami ramy Oiz i rurą podsiodłową.
OIZ DOSTĘPNY W MyO
Wszystkie modele Oiz oferują opcje komponentów MyO Orbea. Zmiana zestawu kołowego, przekładni lub innych komponentów jest możliwa w trakcie procesu zamawiania, dzięki czemu Twój Oiz dociera do dealera w dokładnie takiej konfiguracji, jakiej sobie życzysz.
Orbea OIZ - charakterystyka i porównanie modeli
Orbea OIZ - rama aluminiowa
Najtańsze modele OIZ wykonane są z aluminium hydroforowanego - rury są cieniowane i hydroformowane z gładkimi, polerowanymi spawami, aby upodabniały się do ram z kompozytów.
Kliknij w link z nazwą modelu by zobaczyć dostępne rozmiary i opcje kolorystyczne.
Dostępne modele:
Orbea OIZ - rama carbonowa OMR
Średnia półka cenowa to OIZ oparty o ramę OMR. Jest to najlepszy wybór dla rowerzystów poszukujących stabilności i nieco większego komfortu na dłuższe przejażdżki lub maratońskie przygody XC. Waga 2080gr z dumperem (rozmiar M).
Kliknij w link z nazwą modelu by zobaczyć dostępne rozmiary i opcje kolorystyczne.
Dostępne modele:
Orbea OIZ - rama karbonowa OMX
Najdroższe wersje rowerów OIZ oparte są o ramę OMX Carbon z przodu i z tyłu (tylny trójkąt). Tylny trójkąt 430 mm (5mm krótszy niż w wersji OMR). Jeden z najlżejszych rowerów na rynku z pełnym zawieszeniem - 1700gr z dumperem (rozmiar M).
Kliknij w link z nazwą modelu by zobaczyć dostępne rozmiary i opcje kolorystyczne.
Dostępne modele: