SKU
SIT-036A322MEC002
Siodło SELLE ITALIA X-Bow L1, FeC Alloy Rail ⌀7 mm, Soft-Tek, 320g, Czarne (NEW)
284,90 zł
Stan magazynowy:
Brak danych
UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE
Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.
Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.Specyfikacja produktu
SKU | SIT-036A322MEC002 |
---|---|
Waga | 0.320000 |
Dostępność | N/Z |
Producent | Selle Italia |
Dodatkowe | SZT |
Opis produktu
X-BOW uzupełnia ofertę Selle Italia w kategorii off-road. Siodełko all-mountain przeznaczone jest zarówno dla dyscyplin E-MTB, E-Bike i Gravel. X-BOW to propozycja jest dla tych, którzy szukają odpowiedniego wsparcia i stabilności w każdym terenie z jednoczesną gwarancją doskonałego komfortu.
idmatch: L1
Waga: 320g
Pokrycie: Soft-Tek
Wymiary: 155mm x 255mm
Pręty siodła: FeC Alloy Ø7mm
Przeznaczenie: Marathon, Ciclocross, Cross-Country
Technologie:
FEC ALLOY 7mm
Pręty siodła wykonane z wytrzymałego i giętkiego stopu z żelaza i włókna węglowego, o średnicy 7 mm.
INNOVATIVE RAIL FIXING SYSTEM
Szyna zamocowana jest w najbardziej wysuniętej do tyłu części siodła uwalniając w ten sposób część ciała, na którą naciskają kości kulszowe i okolice krocza, co z kolei ogranicza nacisk wywierany przez te strefy na siodełko.
DYNAMIC SHOCK ABSORPTION
Dynamiczna absorpcja wstrząsów przez punkty amortyzujące w punktach połączeń szyny z siodełkiem.
SOFT-TEK
Specjalne poliuretanowe pokrycie gwarantujące wysoki poziom komfortu.
NEUTRAL SHAPE
Neutralny kształt jest zalecany dla osób z przednim i neutralnym pochyleniem miednicy. Neutralne kształty siodełek są dla rowerzystów szukających dobrego balansu między stabilnością i swobodą ruchu (zarówno dynamiczni i statyczni rowerzyści).
LONGER RAIL
10 mm extra szyny dla szerszego zakresu regulacji.
Co to jest ID Match?
Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.
Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.
Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.
Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.
Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.
idmatch: L1
Waga: 320g
Pokrycie: Soft-Tek
Wymiary: 155mm x 255mm
Pręty siodła: FeC Alloy Ø7mm
Przeznaczenie: Marathon, Ciclocross, Cross-Country
Technologie:
FEC ALLOY 7mm
Pręty siodła wykonane z wytrzymałego i giętkiego stopu z żelaza i włókna węglowego, o średnicy 7 mm.
INNOVATIVE RAIL FIXING SYSTEM
Szyna zamocowana jest w najbardziej wysuniętej do tyłu części siodła uwalniając w ten sposób część ciała, na którą naciskają kości kulszowe i okolice krocza, co z kolei ogranicza nacisk wywierany przez te strefy na siodełko.
DYNAMIC SHOCK ABSORPTION
Dynamiczna absorpcja wstrząsów przez punkty amortyzujące w punktach połączeń szyny z siodełkiem.
SOFT-TEK
Specjalne poliuretanowe pokrycie gwarantujące wysoki poziom komfortu.
NEUTRAL SHAPE
Neutralny kształt jest zalecany dla osób z przednim i neutralnym pochyleniem miednicy. Neutralne kształty siodełek są dla rowerzystów szukających dobrego balansu między stabilnością i swobodą ruchu (zarówno dynamiczni i statyczni rowerzyści).
LONGER RAIL
10 mm extra szyny dla szerszego zakresu regulacji.
Co to jest ID Match?
Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.
Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.
Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.
Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.
Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.