SKU
SIT-070A520IKC002

Siodło SELLE ITALIA WATT TI316 GEL SUPERFLOW (id match U3), TI 316 Rail, Duro-Tek, 235g

849,91 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

PRODUCENT: SELLE ITALIA

DARMOWA WYSYŁKA

Zamówienie z tym produktem wyślemy za darmo.

N/Z

Produkt na zamówienie.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE

Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.

Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU SIT-070A520IKC002
Dostępność N/Z
Producent SELLE ITALIA
Dodatkowe SZT
Rozwiń
Product Parameter Image
Opis produktu
WATT to nie tylko synonim mocy i siły; od dziś staje się ikoną komfortu i efektywności pedałowania. To nowe siodełko triathlonowe reprezentuje najnowocześniejsze rozwiązania pod względem aerodynamicznego siedzenia i wydajności pedałowania. WATT powstał po dokładnym przestudiowaniu, wraz z najlepszymi sportowcami na świecie (Patrickiem Lange i BMC-Vifit Triathlon Team), zachowaniami i potrzebami najbardziej wymagających triathlonistów. Produkt zaprojektowany i skonstruowany tak, aby wyrazić najbardziej ekstremalną część każdej osoby.

idmatch: U3
Waga: 235g
Pokrycie: Fibra-Tek
Wymiary: 133 x 255mm
Pręty siodła: TI 316 Tube 7 mm
Przeznaczenie: Triathlon

Technologie:

ANTI-SLIP COVER
Wstawki z mocno „przyczepnego” materiału umieszczone na pokryciu siodła - w pobliżu centralnego otworu „Superflow” - pozwalają zapewnić dużą stabilność i maksymalną efektywność pedałowania.

FIBRA-TEK
Techniczny materiał z mikrofibry, który jest mocny i wytrzymały przy jednoczesnej bardzo niskiej wadze.

FUTURISTIC DESIGN
Kompaktowy kształt ze skróconym, zwinnym, lekkim i zdecydowanie sportowym nosem. SP-01 Boost to najnowocześniejsze siodełko: dla nowego, dynamicznego i agresywnego kolarstwa, idealna synteza osiągów i komfortu.

LIGHT GEL
Lekka warstwa żelowa zapewniająca doskonały komfort siedzenia i pełne pochłanianie drgań, gwarantująca lekkość i wydajność.

NEW SHAPE AND WIDER NOSE
Nowe siodło Watt - bardziej odchylone do tyłu i anatomiczne - pozwala triathlonistom uniknąć ewentualnego tarcia podczas pedałowania i w połączeniu z powiększonym nosem (50 mm), korzystać z większego komfortu bez utraty wydajności.

SUPERFLOW CHANNEL
Nowa technologia SuperFlow (specjalnie powiększone anatomiczne wycięcie) umożliwia ludziom o różnych rozmiarach, aby zawsze znaleźli idealną i niezwykle wygodną pozycję do odpoczynku na siodle. Ponadto, nowy Superflow drastycznie redukuje wszystkie fizyczne ograniczenia spowodowane długotrwałym naciskiem na miednicę, które dotyka wielu rowerzystów, zwłaszcza podczas jazdy na długich dystansach.

TI 316 TUBE 7mm
Pręty siodła wykonane z tytanu TI 316 posiadają zwiększoną odporność i trwałość o 25%, oraz zredukowaną wagę o 15% w porównaniu z tradycyjnymi prętami. Średnica 7mm.


Co to jest ID Match?

Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.

Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.

Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.

Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.

Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.


SELLE ITALIA
Lider w projektowaniu siodeł od 120 lat.
Wspaniała przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu, w miasteczku Corsico w 1897 roku. Firma Selle Italia została pierwotnie założona w celu produkcji siodełek do rowerów używanych w codziennym transporcie.
W tamtych czasach samochody były dla większości osób niedostępne a rower stanowił dla wielu środek transportu. Przenosząc się do lat siedemdziesiątych, samochód zastąpił rower jako podstawowy środek transportu a jazda na rowerze kojarzyła się bardziej z zajęciem sportowym. Rodzina Bigolin przejęła Selle Italia i rozpoczęła trajektorię w górę, doprawadzając Selle Italia na szczyt dzięki ciągłym innowacjom produktowym, obejmującym nowe techniki konstrukcyjne i wykorzystanie nowych materiałów. Ta innowacja, pionierstwo i wizja sprawiły, że Selle Italia jest uznanym numerem 1 wśród wysokiej klasy siodełek rowerowych na całym świecie.