SKU
SIT-031A501IKC010
Siodło SELLE ITALIA IRON EVO SUPERFLOW HD twarde (id match - universal) ti 316 tube 7, durotec, czarne (DWZ)
879,91 zł
Stan magazynowy:
Brak danych
UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE
Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.
Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.Specyfikacja produktu
SKU | SIT-031A501IKC010 |
---|---|
Waga | 0.000000 |
Dostępność | N/Z |
Producent | Selle Italia |
Dodatkowe | SZT |
Opis produktu
Idealne siodło dla tych, dla których triathlon jest powodem do życia. Kompaktowy i zdecydowany kształt pozwala Iron Evo zagwarantować komfort i wydajność nawet w najdłuższej i najdelikatniejszej części tego sportu. Siodełko zaprojektowane i wyprodukowane z udziałem największych profesjonalistów światowego triathlonu, aby służyć wszystkim triathlonistom.
Właściwości techniczne:
- Pręty siodła są cofnięte do tyłu, przez co siodło można zamontować bardziej z przodu, co przełoży się na moc pedałowania
- Stożkowy kształt opatentowanego nosa siodła zmniejsza tarcie wewnętrzne uda o bok siodła i ułatwia nieograniczony ruch
- Kanał odpływowy poprawia komfort oraz suszenie mokrych ubrań
- Tylny spojler zapobiega turbulencjom powietrza i zapewnia większe wsparcie dla pośladków podczas gdy ramiona spoczywają na lemondce
- Element odblaskowy zwiększa bezpieczeństwo rowerzysty podczas jazdy
idmatch: U3
Waga: 255g (twarde HD)
Pokrycie: Duro-Tek
Wymiary: 132mm x 257mm
Pręty siodła: Ti 316 7mm
Przeznaczenie: triathlon
Technologie:
DURO-TEK
Bardzo trwałe i antyścierne pokrycie.
ENHANCED GRIP AND DOUBLE DENSITY
Nowa wyściółka o podwójnej gęstości (twarda i miękka) w połączeniu z wysoce "przyczepną" warstwą pozwala znacznie zwiększyć komfort bez wpływu na osiągi sportowca.
EXTRA GRIP
Antypoślizgowe pokrycie, dla zwiększenia przyczepności.
FLAT SHAPE
Iron Evo ma regularny i kompaktowy kształt, zaprojektowany wyłącznie w celu zapewnienia maksymalnej wydajności i dostosowania do potrzeb triathlonisty.
HIGH DENSITY
Twarda wyściółka dla lepszych osiągów.
NEW TIP SHAPE
Przednia część siodła została całkowicie przeprojektowana i dostosowana do potrzeb triathlonisty. Większa szerokość i więcej wyściółki zapewniają wygodniejsze i skuteczniejsze siedzenie.
SUPERFLOW CHANNEL
Nowa technologia SuperFlow (specjalnie powiększone anatomiczne wycięcie) umożliwia ludziom o różnych rozmiarach, aby zawsze znaleźli idealną i niezwykle wygodną pozycję do odpoczynku na siodle. Ponadto, nowy Superflow drastycznie redukuje wszystkie fizyczne ograniczenia spowodowane długotrwałym naciskiem na miednicę, które dotyka wielu rowerzystów, zwłaszcza podczas jazdy na długich dystansach.
TI 316 7mm
Pręty siodła wykonane z tytanu TI 316 posiadają zwiększoną odporność i trwałość o 25%, oraz zredukowaną wagę o 15% w porównaniu z tradycyjnymi prętami. Średnica 7mm.
TRIATHLON
Siodło zaprojektowane z myślą o triathlonie. Zastosowane technologie oraz kształt siodła pozwalają na zwiększenie wydajności podczas jazdy.
Co to jest ID Match?
Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.
Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.
Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.
Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.
Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.
Właściwości techniczne:
- Pręty siodła są cofnięte do tyłu, przez co siodło można zamontować bardziej z przodu, co przełoży się na moc pedałowania
- Stożkowy kształt opatentowanego nosa siodła zmniejsza tarcie wewnętrzne uda o bok siodła i ułatwia nieograniczony ruch
- Kanał odpływowy poprawia komfort oraz suszenie mokrych ubrań
- Tylny spojler zapobiega turbulencjom powietrza i zapewnia większe wsparcie dla pośladków podczas gdy ramiona spoczywają na lemondce
- Element odblaskowy zwiększa bezpieczeństwo rowerzysty podczas jazdy
idmatch: U3
Waga: 255g (twarde HD)
Pokrycie: Duro-Tek
Wymiary: 132mm x 257mm
Pręty siodła: Ti 316 7mm
Przeznaczenie: triathlon
Technologie:
DURO-TEK
Bardzo trwałe i antyścierne pokrycie.
ENHANCED GRIP AND DOUBLE DENSITY
Nowa wyściółka o podwójnej gęstości (twarda i miękka) w połączeniu z wysoce "przyczepną" warstwą pozwala znacznie zwiększyć komfort bez wpływu na osiągi sportowca.
EXTRA GRIP
Antypoślizgowe pokrycie, dla zwiększenia przyczepności.
FLAT SHAPE
Iron Evo ma regularny i kompaktowy kształt, zaprojektowany wyłącznie w celu zapewnienia maksymalnej wydajności i dostosowania do potrzeb triathlonisty.
HIGH DENSITY
Twarda wyściółka dla lepszych osiągów.
NEW TIP SHAPE
Przednia część siodła została całkowicie przeprojektowana i dostosowana do potrzeb triathlonisty. Większa szerokość i więcej wyściółki zapewniają wygodniejsze i skuteczniejsze siedzenie.
SUPERFLOW CHANNEL
Nowa technologia SuperFlow (specjalnie powiększone anatomiczne wycięcie) umożliwia ludziom o różnych rozmiarach, aby zawsze znaleźli idealną i niezwykle wygodną pozycję do odpoczynku na siodle. Ponadto, nowy Superflow drastycznie redukuje wszystkie fizyczne ograniczenia spowodowane długotrwałym naciskiem na miednicę, które dotyka wielu rowerzystów, zwłaszcza podczas jazdy na długich dystansach.
TI 316 7mm
Pręty siodła wykonane z tytanu TI 316 posiadają zwiększoną odporność i trwałość o 25%, oraz zredukowaną wagę o 15% w porównaniu z tradycyjnymi prętami. Średnica 7mm.
TRIATHLON
Siodło zaprojektowane z myślą o triathlonie. Zastosowane technologie oraz kształt siodła pozwalają na zwiększenie wydajności podczas jazdy.
Co to jest ID Match?
Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.
Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.
Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.
Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.
Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.