SKU
AS_00084871_1_1

PEATY'S X CHRIS KING WENTYLE (MK2) GOLD TUBELESS - 42MM (PTV2-42-GLD-12) Uni

159,00 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

PRODUCENT: Peatys

ROZMIAR: Uni

N/Z

Produkt na zamówienie.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE

Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.

Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU AS_00084871_1_1
Waga 0.023000
Dostępność N/Z
Producent Peatys
Rozmiar Uni
Rozwiń
Product Parameter Image
Opis produktu

Wykonane z lekkiego i wytrzymałego aluminium 7075, wentyle tubeless Peaty's MK2 pasują do większości bezdętkowych systemów MTB, szosowych i przełajowych, w tym do obręczy karbonowych, enduro i DH. 
 
Unikalna stopka x-cut została zaprojektowana do pracy ze wszystkimi wkładami do opon. Kanały wycięte w stopce wentyla umożliwiają przepływ powietrza i uszczelniacza nawet, gdy wkładka jest dociśnięta do zaworu. W przeciwieństwie do większości wentyli kompatybilnych z wkładkami, nasze zawory mają prostą, przelotową konstrukcję, dzięki czemu nie ograniczają przepływu powietrza ani uszczelniacza, kiedy nie używasz wkładek. 
 
Montaż nie mógłby być łatwiejszy. Zintegrowane o-ringi zapobiegają porysowaniu drogich obręczy przez nakrętki, a duże, miękkie gumowe stopki z łatwością tworzą szczelne połączenie. 
 
Zaprojektowane przez riderów, dla riderów. Nasze wentyle są standardowo wyposażone w nakrętkę ze zintegrowanym kluczykiem do rdzeni zaworów i szprych (do standardowych nypli 3,4 mm). Dzięki temu dokręcanie luźnych szprych i uzupełnianie uszczelniacza jest dziecinnie proste, zarówno w serwisie, jak i na szlaku. 
Uszkodziłeś gumę lub pękł o-ring? Żaden problem, sprawdź nasze zestawy naprawcze, dzięki którym odświeżysz swoje wentyle przy zakupie nowych kół lub roweru. 
 
Instrukcja 
(1) Zdejmij kapturek, o-ring i nakrętkę 
(2) Włóż wentyl do otworu w obręczy 
(3) Wsuń o-ring na korpus wentyla 
(4) Nakręć nakrętkę na korpus wentyla 
(5) Ręcznie dokręć nakrętkę do oporu 
(6) Nakręć kapturek na wentyl