PEATY'S X CHRIS KING WENTYLE (MK2) BLACK TUBELESS - 80MM (PTV2-80-BLK-12) Uni
Stan magazynowy:
Brak danych
UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE
Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.
Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.Specyfikacja produktu
SKU | AS_00084868_1_1 |
---|---|
Waga | 0.036000 |
Dostępność | N/Z |
Producent | Peatys |
Rozmiar | Uni |
Masz obręcze o wysokim profilu, dla których nie masz litości na szlaku, a do tego zwracasz uwagę na każdy detal w swoim rowerze? Wybierz wentyle do opon bezdętkowych Mk2 w jednym z dwunastu kolorów!
Wykonane z lekkiego i wytrzymałego aluminium 7075, wentyle tubeless Peaty's MK2 pasują do większości bezdętkowych systemów MTB, szosowych i przełajowych, w tym do obręczy karbonowych, enduro i DH.
Unikalna stopka x-cut została zaprojektowana do współpracy ze wszystkimi wkładkami antydobiciowymi. Kanały w stopce wentyla umożliwiają przepływ powietrza i uszczelniacza nawet, gdy wkładka jest dociśnięta do zaworu. W przeciwieństwie do większości wentyli kompatybilnych z wkładkami, nasze mają prostą, przelotową konstrukcję, dzięki czemu nie ograniczają przepływu powietrza ani uszczelniacza, kiedy nie używasz wkładek.
Montaż nie mógłby być prostszy. Zintegrowane o-ringi zapobiegają porysowaniu drogich obręczy przez nakrętki, a duże, miękkie gumowe stopki z łatwością tworzą szczelne połączenie.
Zaprojektowane przez riderów, dla riderów. Nasze wentyle są standardowo wyposażone w nakrętkę ze zintegrowanym kluczykiem do rdzeni zaworów i szprych (do standardowych nypli 3,4 mm). Dzięki temu dokręcanie luźnych szprych i uzupełnianie uszczelniacza jest dziecinnie proste, zarówno w serwisie, jak i na szlaku.
Uszkodziłeś gumę lub pękł o-ring? Żaden problem, sprawdź nasze zestawy naprawcze, dzięki którym odświeżysz swoje wentyle przy zakupie nowych kół lub roweru.
Instrukcja
(1) Zdejmij kapturek, o-ring i nakrętkę
(2) Włóż wentyl do otworu w obręczy
(3) Wsuń o-ring na korpus wentyla
(4) Nakręć nakrętkę na korpus wentyla
(5) Ręcznie dokręć nakrętkę do oporu
(6) Nakręć kapturek na wentyl