SKU
R10955AL

Orbea rower szosowy ORCA M35 55 Slate Blue-Halo Silver

17 999,00 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

PRODUCENT: Orbea

DARMOWA WYSYŁKA

Zamówienie z tym produktem wyślemy za darmo.

N/Z

Produkt na zamówienie.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE

Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.

Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU R10955AL
Dostępność N/Z
Producent Orbea
Rozwiń
Opis produktu

Rower Szosowy Orbea Orca M35 2024

Nowy flagowy model szosowy Orbea koncentruje się na wadze,  oferując najlepsze możliwe osiągi podczas podjazdów:  natychmiastowe przyspieszenie, zwinne prowadzenie, tłumienie  drgań i doskonałe przenoszenie mocy. 

Siódma generacja Orca wyznacza własną ścieżkę, proponując  lekki rower przeznaczony dla wspinaczy o wydajnej konstrukcji.

Czysta lekkość 

Orbea zmniejszyła wagę, dbając o wszystkie szczegóły. Im lżejsza staje  się rama, tym bardziej skomplikowane staje się usunięcie większego  ciężaru bez kompromisów. Droga Orca do lekkości polegała na obsesji  na punkcie szczegółów. Rama OMR waży 1030  g, a widelec waży 410 g. 

Stosunek sztywności do wagi 

Orbea wyjaśnia, że możliwe jest wykonanie bardzo lekkich rowerów; jeśli  jednak tracisz wydajność z powodu braku sztywności, to nie ma to  sensu. Kiedy projektowali Orca, zaczęli od docelowej sztywności, aby  zapewnić, że nawet najsilniejsi wspinacze będą pewni wydajnego  przenoszenia mocy. Następnie zaprojektowali Orca tak, aby była jak  najlżejsza, bez uszczerbku dla tej liczby. 

Kluczową cechą była konstrukcja ramy Powerspine. Tutaj dolny  kręgosłup ramy przejmuje znaczną większość obciążeń skrętnych i  bocznych. Główka, dolna rura i tylne widełki są odporne na skręcanie i  przenoszą moc na tylne koło, zwiększając precyzję kierowania. Ta  konstrukcja pozwala Orbea zaoszczędzić na wadze w innym miejscu  ramy bez uszczerbku dla sztywności. 

Poczucie jazdy 

Wrażenia z jazdy na lekkim rowerze są nie do pobicia — to połączenie  natychmiastowej reakcji i zwinności. Na podjazdach nowa Orca jest  niezaprzeczalnie szybka, ale brak wagi można również odczuć w  zwinnym prowadzeniu i odczuciu przyspieszenia podczas naciskania na  pedały.

Duża część tej zwinności to geometria Orca, która w dużej mierze  pozostaje niezmieniona. Krótsze tylne widełki, a co za tym idzie, krótszy  rozstaw osi, to jedyna modyfikacja geometrii, która ma na celu nadanie  rowerowi szybkości reakcji i zwinności, których wymagają wspinacze od  swoich rowerów. Bardziej okrągłe sekcje ramy pomagają zredukować  wibracje, oszczędzając energię podczas dłuższych przejażdżek. Szerszy  prześwit pozwala na opony o średnicy do 32 mm – maksymalizując  przyczepność i zgodność, a także, jak odkrywają współcześni kolarze  szosowi, zmniejszając również opory toczenia. Ostatnim, ale nie mniej  ważnym elementem jest program MyO, który pozwala rowerzystom dostosować ergonomię, aby uzyskać idealne dopasowanie. 

Aerodynamika 

Nawet jeśli cechy aerodynamiczne nie są kluczowe w tym rowerze,  Orbea nie zapomina o marginalnych korzyściach, jakie możesz uzyskać.  Orbea twierdzi, że ilekroć aerodynamika nie wpływa na wagę ani  wyczucie, wybiera najbardziej aerodynamiczne rozwiązanie. Jednym z  przykładów jest prowadzenie kabli ICR, które zostało dokładnie  przemyślane w celu zmniejszenia oporu. Nowy mechanizm zacisku  siodełka, który jest nie tylko prosty i wydajny, ale także starannie  zaprojektowany, aby zmniejszyć powierzchnię i poprawić aerodynamikę.  I chociaż widelec został zaprojektowany tak, aby zminimalizować wagę,  jego kształt pomaga jednocześnie zmniejszyć opór. Kolarze mają  również możliwość nadania priorytetu aerodynamice za pośrednictwem  programu MyO, który pozwala im dostosować ergonomię lub wybrać  bardziej aerodynamiczne koła i kierownice.

Projekt wydajności 

Nowa Orca opiera się na zrozumieniu osiągów i konstrukcji firmy Orbea,  odzwierciedlając ich przekonanie, że rowery powinny świetnie wyglądać i  lepiej jeździć. Minimalistyczne, ponadczasowe linie Orca nadają jej  charakterystyczny styl i obejmują bardzo nowoczesną technologię. 

Specyfikacja:

Rama

Orbea Orca carbon OMR 2024, monocoque construction, HS 1,5″, BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, internal cable routing.

Widelec

Orbea Orca OMR ICR 2024, full carbon, 1-1/8″ – 1,5″ tappered head tube compatible, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1.

Stery

FSA 1-1/2″ Integrated Aluminium Cup

Mechanizm korbowy

 

Manetki

 

Kaseta

 

Przerzutka tył

 

Przerzutka przód

 

Łańcuch

Shimano M6100

Kierownica

OC Road Performance RP31, Reach 80, Drop 125

Mostek

OC Road Performance RP21, -6º

Hamulce

Shimano R7170 Hydraulic Disc

Koła

Oquo Road Performance RP35TEAM, carbon Mini Hook rim, 35mm profile, Zipp ZR1 hub, 21mm internal width, Sapim Sprint Oxi spokes, 700C

Opony

Vittoria Corsa N.Ext G2.0 Foldable 700x28c

Oś przedniego koła

Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Hollow

Oś tylnego koła

Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Hollow

Sztyca

Carbon, 27.2mm, Setback 20

Siodło

Fizik Aliante R5

Zatyczki kierownicy

Orbea Eva

Tabela rozmiarów:

WZROST ( CM )

ROZMIAR

155-160

47

160-166

49

167-172

51

173-179

53

180-185

55

186-191

57

192-207

60

  

* Przybliżone wymiary

 

Strona producenta:  Orbea Orca

Instrukcja Blue Paper Orbea Orca 2024 OMR, OMX

Artykuł: Orbea Orca 2024

*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru

 Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.