SKU
M13055BS
Orbea rower szosowy ORCA M10iLTD 55 Red - Carbon
52 999,00 zł
Stan magazynowy:
Ostatnia sztuka
Specyfikacja produktu
SKU | M13055BS |
---|---|
Przeznaczenie | Szosa |
Typ produktu | Rower szosowy |
Dostępność | 24H |
Producent | Orbea |
Model (rower) | Orbea ORCA M10iLTD PWR |
Dla kogo? | Kobieta, Mężczyzna |
Kolor wiodący | Czerwony |
Rozmiar | 55 |
Opis produktu
ORBEA ROWER SZOSOWY ORCA M10i LTD PWR 2022
Orbea Orca to wybór dla kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i ergonomii.
To zawodnicy, którzy nie myślą o sobie jako o sprinterach, wspinaczach, a nawet startach w wyścigach, chcą roweru, który potrafi wszystko i pokonuje każdą trasę. To sportowcy, którzy szukają wiodącej technologii i stylu oraz cenią rower, który wyróżnia się na tle innych. Zawodowi sportowcy, weekendowi wojownicy, myśliwi Strava i kolarze rekreacyjni - wszyscy mają podobne aspiracje - kochamy rower tak samo jak styl życia.
Orbea Orca to spersonalizowany, nowoczesny i sprawny rower wyścigowy, który nakręca nas do jazdy dokładnie tak, jak lubimy.
Orca jest nie tylko synonimem zwycięstw w najbardziej wymagających wyścigach, ale również została doceniona w międzynarodowych mediach. Jest to Rower Roku we Francji; w Wielkiej Brytanii, spotkał się również z ogromnym uznaniem w innych krajach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania i Włochy.
Specyfikacja:
RAMA Orbea Orca carbon OMX Disc, konstrukcja skorupowa, HS 1,5", BB 386mm, kompatybilna z miernikiem mocy, Rear Thru Axle 12x142mm, gwint M12x2 P1, wewnętrzne prowadzenie kabli, kompatybilna z EC/DC, sztyca podsiodłowa specyficzna dla OMX.
WIDELEC Orbea Orca OMX ICR 2020, w pełni karbonowy, kompatybilny ze stożkową główką 1-1/8" - 1,5", oś przelotowa 12x100mm, gwint M12x2 P1, haki kompatybilne ze zwolnieniem prędkości.
MECHANIZM KORBOWY Shimano Dura-Ace R9200 Powermeter 36x52t
STERY Acros Alloy 1-1/2” Wewnętrzne prowadzenie kabli, łożysko ze stali nierdzewnej
KIEROWNICA OC2 Road Carbon, zasięg 80mm, spadek 125mm
MOSTEK Orbea ICR -8º
MANETKI Shimano R9270
HAMULCE Tarcza hydrauliczna Shimano R9270
KASETOWA Shimano Dura-Ace R9200 11-30t 12-Speed
PRZERZUTKA TYLNA Shimano Dura-Ace R9250 Di2
PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano Dura-Ace R9250 Di2
ŁAŃCUCH Shimano CN-9100
KOŁA Vision 40 SC Disc Carbon TLR CL
OPONY Vittoria Corsa Competition G2.0 TLR 700x25c
Sztyca Orbea Orca OMX SB0-25mm
SIODŁO Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Carbon Keramic Rail Ø7 x 9 mm
ZATYCZKI KIEROWNICY Lyzard DSP 2,5mm
OŚ PRZEDNIA Orbea oś przelotowa 12x100mm M12x2 P1 Lite
OŚ TYLNA Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite
Technologie zastosowane w modelach ORCA
GEOMETRIA I ERGONOMIA
Geometria Orca Racing rodziła się przez ponad 100 lat projektowania rowerów szosowych i stanowi idealną równowagę między responsywnością a stabilnością. Pozycja jest agresywna, aby zmaksymalizować aerodynamikę i wydajność ciała. Obsługa jest precyzyjna i intuicyjna. Kąty i wymiary są rozważane w różnych rozmiarach, aby z każdym naciśnięciem pedału przenosić więcej mocy na drogę, a większa moc oznacza większą prędkość.
ORBEA MONOCOQUE CARBON
Używamy najbardziej zaawansowanej technologicznie konstrukcji carbonowej, aby stworzyć najbardziej wyrafinowaną ramę - Złożony i żmudny proces, którego wyniki docenisz jadąc na rowerze.
Stosujemy dwa rodzaje ram karbonowych o różnych przekrojach :
CARBON OMX (833 g dla rozmiaru 53)
Ramy OMX łączą wyłącznie włókna o wysokim module i wysokiej wytrzymałości. Arkusze węglowe Prepreg są cięte laserowo, aby zminimalizować nadmiar materiałów i nakładanie się, a godziny formowania są poświęcane w celu zapewnienia optymalnego zagęszczenia przy najmniejszej ilości carbonu. W celu wyeliminowania zmarszczek i niedoskonałości zastosowano pełną formę EPS i wkładki lateksowe.
OMR CARBON (1030 g dla rozmiaru 53)
Ramy OMR dodają włókna o wysokim module i wysokiej wytrzymałości do standardowego, aby poprawić stosunek sztywności do masy. Formowanie pęcherza za pomocą form EPS i poliuretanowych wkładek główki i suportu zapobiega marszczeniu się i niezgodności w krytycznych strefach, pozwalając na użycie mniejszej ilości carbonu przy zachowaniu wytrzymałości.
LEKKOŚĆ
Zoptymalizowane układy i mniejsza liczba elementów ramy zmniejszają wagę. Optymalne zagęszczenie carbonu pozwala nam zużywać mniej materiału.
SZTYWNOŚĆ 95-105 NM
Pojedyncze jednolite struktury są lepiej zoptymalizowane pod kątem odporności na ugięcia. Struktury węglowe są tak dostrojone, aby zapewnić maksymalną sztywność bez zwiększania wagi. Zdecydowana większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przenoszona przez dolną część ramy. Rura czołowa, dolna rura i dolne rury widełek są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło. Nie ma co do tego wątpliwości, odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na większą ilość watów na koło i wrażenie, że przenoszenie mocy jest natychmiastowe.
WIDELEC FREEFLOW
Widelce aerodynamiczne są zwykle zaprojektowane tak, aby zachowywały się jak rury ramy aerodynamicznej - zoptymalizowane pod kątem ruchu kierunkowego przez wiatr. Jednak obrót szprych do przodu oraz dzisiejsze szersze obręcze i opony zbliżające się zza widelca (pod prąd wiatru, gdy koło się obraca) tworzą strefę wysokiego ciśnienia / dużego oporu.
ŁATWA DO PRZYSTOSOWANIA ERGONOMIA
W jaki sposób ergonomia może pomóc Ci pokonywać więcej kilometrów? W przeciwieństwie do pozycji wyścigowej, która koncentruje się na aerodynamice, pozycja wytrzymałościowa sprawia, że rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i zwiększa wytrzymałość. Krótszy kokpit i wyższa kierownica maksymalizują komfort kierowcy - a większy komfort oznacza dłuższe i szybsze przejażdżki.
KIEROWNICA OC RISE
To proste i eleganckie, ergonomiczne rozwiązanie podnosi szczyty i spadki tradycyjnej kierownicy, dzięki czemu szyja i ramiona mogą się bardziej zrelaksować, skupiając się na lepszej jeździe. Zwiększ wytrzymałość dzięki pozycji, która poprawia komfort.
INTEGRACJA Nowy standard w branży
ICR PLUS
Wewnętrzne prowadzenie linek jest starannie prowadzone wzdłuż najlepszej ścieżki pod mostkiem i przez główkę ramy, bez tarcia i grzechotania, i jest zoptymalizowane zarówno dla tradycyjnych, jak i elektronicznych systemów zmiany biegów. Opatentowane elementy dystansowe sterów zapewniają płynny przepływ powietrza i łatwą regulację. Cała linia szosowa Orbea oferuje to czyste rozwiązanie ze zintegrowanymi wspornikami OC i osłonami kabli.
MOSTEK I MOCOWANIE NA KOMPUTER
Mostki OC2 i OC1 nowej Orca są lekkie i sztywne dzięki ponadwymiarowej konstrukcji. Kanał kablowy pod prowadnicami pod mostkiem do przekładek sterów, wspornik OC2 dodaje osłonę linki dostosowaną do rozmiaru.
Mostek jest kompatybilny ze zintegrowanym uchwytem komputera. Podłącz komputer lub zdejmij uchwyt, aby uzyskać wyjątkowo czysty wygląd.
UKRYTY ZACISK
Zacisk sztycy Orca jest płynnie zintegrowany z ramą, co zmniejsza prawdopodobieństwo zanieczyszczenia i poprawia aerodynamikę. Oczywiście też wygląda świetnie. To tylko jeden z drobnych szczegółów, które sprawiają, że Orca jest nowoczesna i piękna.
ROZMIAR OPON - 32C OMX / 35C OMR
Współcześni kolarze szosowi odkryli zalety większych opon - szersza opona napompowana niższym ciśnieniem może zmniejszyć opór, a dodatkowa objętość powietrza dramatycznie zwiększa komfort i przyczepność, podobnie jak zawieszenie.
MYO
Orbea MyO (wybrane modele) - nie ogranicza kolarza do wyboru ramy z kilku kolorów. Teraz masz możliwość spersonalizowania swoją Orcę tak jak chcesz – program MyO stworzony przez Orbea pozwala pomalować i podpisać rower w tysiącach kombinacji, a także zmieniać komponenty i części (w wybranych modelach). Oczywiście, podobnie jak w przypadku całej gamy produktów Orbea, możesz wybrać niestandardowe kolory ram oraz nowość - przednie widelce.
Więcej informacji na stronie: http://stories.orbea.com/en/what-makes-orca-unique/
WZROST ( CM )
WZROST ( IN )
ROZMIAR
155-160
61.1"-63.0"
47
160-166
63.0"-65.4"
49
167-172
65.7"-67.7"
51
173-179
68.1"-70.5"
53
180-185
70.9"-72.8"
55
186-191
73.2"-75.2"
57
192-207
75.6"-81.5"
60
* Przybliżone wymiary
strona producenta: https://www.orbea.com/pl-en/bicycles/road/orca/cat
*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru.