SKU
O027TT98

Komplet kół OQUO MC32TEAM (aluminium, mullet, Sram, silver speed)

0,00 zł

Stan magazynowy:

Brak danych

TYP: Kompletne koło

PRZEZNACZENIE: All-mountain / Trail, Dirt, Downhill, Enduro

KOLOR: Grafitowy

N/Z

Produkt na zamówienie.

(podaj swój wzrost byśmy mogli zweryfikować dobrany rozmiar)

UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE

Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.

Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU O027TT98
Dostępność N/Z
Na rowerze Koła
Kolor wiodący Grafitowy
Opis koloru SILVER SPEED
Przeznaczenie All-mountain / Trail, Dirt, Downhill, Enduro
Typ produktu Kompletne koło
Dodatkowe

Rozmiar koła (przód / tył) - 29" / 27"
Materiał - Alloy
Wewnętrzna szerokość obręczy (mm) (przód / tył) - 32 / 30
Liczba szprych (przód / tył) - 28 / 32
Szprychy (przód / tył) - SAPIM D-SPRINT / RACE
Piasta - DT350 6IS, SRAM XD MTB
Disc Mount - ISO 6 Bolt

Rozwiń
Product Parameter Image
Opis produktu

Komplet kół MTB Enduro OQUO Mountain Control MC32TEAM

Wielu rowerzystów enduro preferuje aluminiowe obręcze i uważamy, że nie powinni myśleć o nich w kategoriach "drugie najlepsze". Nasze aluminiowe obręcze w zestawach MC32TEAM są pełen sprytnych rozwiązań zapewniających mocną, odporną na uderzenia obręcz, która jest sztywna, ale także wystarczająco elastyczna, aby zmniejszyć zmęczenie na najdłuższych odcinkach i zapewnić przyczepność tam, gdzie nie mają go inni riderzy.

Parametry techniczne koła

Materiał obręczy

ALUMINIUM

Rozmiar koła (przód / tył)

mullet (29" / 27")

Ścianki

TYPU HOOKLESS

Wewnętrzna szerokość obręczy (tył / przód)

30mm / 32mm

Zawór

PRESTA

Piasta

DT350 6IS
SRAM XD MTB

Oś (przód / tył)

F 110/15 , R148/12

Disc mount

ISO 6 BOLT

Rozmir szprych (przód / tył)

28 / 32

Szprychy (przód / tył)

SAPIM D-SPRINT / RACE

Szerokość szprych

2.0 / 1.8 / 2.0

Nyple

SAPIM POLYAX SECURE LOCK BRASS BLACK

W zestawie z kokłami

Torba na koła OQUO, Zestaw tubless, Uszczelniacze

OQUO - ponieważ najlepsze rowery zasługują na najlepsze koła

Kluczem do uzystakania tak dobrych osiągów tego koła jest zastosowanie zróżnicowanych projektów dla przedniego i tylnego koła; przednie koła są zaprojektowane tak, aby zapewnić przyczepność i wspierać szerszą oponę przy niższym ciśnieniu, podczas gdy tylne koła maksymalizują przenoszenie mocy i odporność na przebicie.

Oczywiście nasze koła są w pełni kompatybilne z oponami bezdętkowymi po wyjęciu z pudełka i wykorzystują najwyższej jakości piasty DT-Swiss i szprychy Sapim.

ODMIENNE PROJEKTY DLA KÓŁ PRZEDNICH I TYLNYCH

Każde koło ma inne zadanie do wykonania i doświadcza oddziaływania różnych sił. Koła OQUO mają inną konstrukcję z przodu i z tyłu, co oznacza dokładne rozważenie profili obręczy, szprych i specyfikacji konstrukcyjnych, aby zmaksymalizować osiągi. Wymagało to więcej pracy w ich projektowaniu, ale korzyści są jasne.

OCHRONA PRZED PRZEBICIAMI

W kołach bezdętkowych przebicia zdarzają się, gdy opona jest przyciśnięta między zewnętrznym przedmiotem a krawędzią obręczy. Zwiększenie szerokości profilu obręczy w tych punktach znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo tych przebić.

OBRĘCZE ASYMETRYCZNE

Asymetryczne obręcze pozwalają nam uzyskać bardziej trójkątny kształt ze szprychami z każdej strony obręczy, równoważąc długości i naprężenia szprych. Oznacza to, że każda szprycha wymaga równego obciążenia. Krótko mówiąc, asymetryczne obręcze oznaczają mniejsze rozmiary szprych, bardziej zrównoważone naprężenia i mocniejsze, bardziej niezawodne koła.

OQUO Mountain Control MC32TEAM - kluczowe technologie

KĄTOWE OTWORY NA SZPRYCH

Dopasowanie kąta otworu szprychy do kąta, pod którym szprycha opuszcza obręcz oznacza, że możemy znacznie zmniejszyć naprężenia na główce szprychy. Wdrożenie tej technologii wymaga dodatkowych prac projektowych i produkcyjnych, ale rezultatem jest znacznie bardziej niezawodne koło z mniejszą szansą na złamanie szprych.

WZMOCNIONE ŁÓŻKA SZPRYCHOWE

Większe obciążenie występuje na obręczy, w której szprychy wywierają naprężenie. Wzmocnienie tych obszarów zwiększa niezawodność obręczy bez dodawania nadmiernej wagi.

SZPRYCHY J-BEND

W naszych testach niezawodności szprychy j-bend wykazują znaczny wzrost odporności na zmęczenie, co oznacza, że koło pozostaje wycentrowane i mocne na dłużej.

BEZPIECZNA BLOKADA NYPLI

Nasza bezpieczna blokada nypla zapewnia, że szprychy pozostają naprężone tak samo, jak przed opuszczeniem naszej fabryki. To z kolei oznacza, że Twoje koło pozostaje mocniejsze na dłużej.

OBRĘCZE BEZPRZYCISKOWE

Obręcze bez haków mają proste ścianki boczne, a nie haczykowatą konstrukcję. Główną zaletą jest to, że są lżejsze, jednak dzięki naszej konstrukcji Wide Bead zmierzyliśmy również znaczną poprawę odporności na uderzenia.